Saturday, October 3

"barai" lagi... sory beb !

gua rempit sana... gua rempit sini... ekzos motorcabok luruh tengah jalan. rim bengkok. kepak pun ada patah-patah. enjin pecah dah nak barai. nat skru memang betul-betul karat. gua nak jual dah tak laku.

kena angkut masuk bengkel. nak "bikin" modal tak de. signal pun dah tak berkelip-kelip.

kali ni tak tau la pulak berapa lama nak kena "peram" dalam bengkel tu. nanti kalau dah upgred, boleh lah gua rempit balik.

selamat berjuang sahabat-sahabat. sori beb !!

motorcabok : tempat gua signal internet "hampeh" !!!

2 comments:

POMEN MOTOR said...

TERUK SANGAT KER? BUANG JER MOTOR CABOK TU. TUKAR MOTOR BARU. BUKAN MAHAL SANGAT MOTOR SEKARANG NI.

Kontengaptek said...

bagus artikelnya..

sangat bermanfaat